söndag 21 oktober 2012

Måste berätta en sak...

Hej på er! Haha skall inte alls berätta en sak! xD sa bara det för att göra er nyfikna! funka det? :D
Men i alla fall, nu har jag kollat på "Sagan om Ringen", "Sagan om dom två tornen" och " Sagan om konungens återkommst" (Stavning)! Fast jag såg en i fredags en igår och en idag.. Haha! Tycker dom är skit bra! En av de bästa filmerna jag någonsin har sätt :D Så dom rekomenderar jag! Fast dom flesta har sett dom! :D Nu skall jag städa mitt rum skit snabbt, har börjat komma in i att jag skall städa varje söndag, så jag måste det nu! :D Som ni ser har jag byt bild, tänkte bara säga att jag inte är någon häst-tjej.. Tyckte den bara var så super fin! Den är tagen från ett läger jag var på i sommras, det var jätte skoj där, det var inte bara hästar, jätte mycket andra djur oxå! :D Men jag skriver mera sedan! Ha det gööt så länge!

Wilma :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar