tisdag 16 oktober 2012

13 till 14

Hejhej! Läget? Här är det bara bra! :D Har pricis haft kalas här! ;P Bara tårtor, hahha....Imorse fick jag ett sminkbord ovh lite smink o lite kläder :D sen på kalaset fick jag kläder, skit nöjd! :D Kan lägga ut en bild sen när jag har fått upp sminkbordet! :))) Så det har varit en rätt lyckad födelsedag faktiskt! ;) Och i skolan satte MAtilda upp en jätte fin lapp på mitt skåp, men jag hade så brotom till matte-provet så jag hann inte ta in den i skåpet så någon dum städerska tog och slängde den, dom trodde antagligen att det var skräp... Såå det var synd, den var jätte fin, jag tackar dig sååååå mycket! :D hahaha... Sen fick jag ju vänta 50 minuter på bussen för jag inte fick gå infrån för Ulf 20minuter, det tycker jag var lite lågt.. :( Men då gick jag hem till världens bästa Emma istället och käkade lite mellis, haha eller heter det inte så? :'D Nu snart så skall jag och Martin ta upp mitt sminkbord, så skall jag ordna mä det hela kvällen :D Men jah..
Ha det gött så länge!
Anders :* (jag hahahah xD )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar